۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

مازیار شکوری ، از جوانان نهضت آزادی در رشت بازداشت شد ‏







مازیار عزیز ، بدان که دلمان با شنیدن خبر بازداشتت آن هم در شب عاشورا به درد آمد . از گوشه و کنار شنیدیم ‏و خواندیم که مادر بزرگوارت برای رساندن قرص های تشنج و گوارشت ، ده ها بار آن پله ها را بالا و پایین رفت ‏و به این در و آن در زد و در پایان صد افسوس که همه تلاشش بی نتیجه ماند . ‏
هنوز هیچ یک از دوستان از آخرین وضعیت جسمی و روحیت خبری نداریم و نمی دانیم با نبود قرصها چگونه ‏شب را به صبح می رسانی . ‏
خودت آنقدر به صداقت اطرافیان ایمان داری و بهتر از هر کس دیگری می دانی که آن تشنج های عجیب و ‏غریب، آن چشمان نیمه باز ، لرزش اندام و آن ناله های سوزناکت برای همه دوستانت غیر قابل تصور است. ‏
‏ همه می دانند که وبلاگ حقیر یک وبلاگ کاملا ادبی است ، ولی شنیدن این خبر کارد را به استخوانم رساند و ‏تک و پهلویم را به حرف آورد و وظیفه خود دانستم این پست را به تو بزرگ مرد تقدیم کنم و همراه همه دوستان با ‏بغضی در گلو در این ماه غریب که بوی غم و مظلومیت می دهد دست در دست یکدیگر برای آزادی و سلامتیت ‏دعا کنیم . ‏


زنده باد مخالف من ‏

۱۶ نظر:

علیرضا گفت...

با سلام
از اینکه به وبلاگ بنده سر زدید متشکرم. در مورد مازیار هم فکر میکنم که مشکل تنفس هم داشته باشد.
راستی وبلاگتان را لینک کردم
به امید آزادی تمامی زندانیان در بند.

reza گفت...

سلام خدا قوت . با زندگينامه خامنه اي در کنار شما هستم. آگر وقت داريد حتمان سر بزنيد و بخوانيد

سعید(سبزه و داس) گفت...

درود
با مطلب زیر آپم+عکس(نظر بدید لطفاً)

فرق من و تو
مرگ بر موسوی میگویی در حالیکه دوربین ها رو به تو است (برای پخش مستقیم از کانال سراسری) . من مرگ بر دیکتاتور میگویم در حالیکه اسلحه ها و باتوم ها رو به من است . تو را با اتوبوس می آورند و برای من خیابان ها را میبندند . تو را مردم مینامند و من را....

Mojy گفت...

خدایا هر جا هست کمکش کن ... چون تنها تو را دارد ...

آمین ... T_T

پارسه نا گفت...

سلام خیلی متاسف شدم لعنت به اینا با اینکاراشون و بدتر از همه دروغ های زشتی که مثل آب خوردن میگن.

سعید(سبزه و داس) گفت...

درود بر شما
با شعر زیبایی از احمد شاملو در حال و هوای این روزها آپم


«ــ وارتان! سخن بگو!
مرغ ِ سکوت، جوجه‌ی مرگی فجیع را
در شیان به بیضه نشسته‌ست!»

وارتان سخن نگفت;
چو خورشید
از تیره‌گی برآمد و در خون نشست و رفت...

ناشناس گفت...

سلام
مازیار شکوری 20 دی ساعت 3 بعد ظهر با وثیقه بالای 100 میلیونی آزاد شد
فقط همین

سعید(سبزه و داس) گفت...

آیا قربانی بعدی ، خود احمدی نژاد است؟
بعد از مقصر دانستن سعید مرتضوی در جریان وقایع زندان کهریزک که عجیب انسان را به یاد سرنوست همنام خود یعنی سعید امامی می اندازد به نظر میرسد قربانی بعدی برای حفظ نظام ، احمدی نژاد باشد ، گواه آن نیز باز نمودن فضای سیاسی و برگزاری مناظره های انتقادی در صدا و سیمای جمهوری اسلامیست!!!! باور این موضوع که.....

تحلیل شما در این خصوص برایم بسیار مهم است
پس لطفا نظر بدهید ممنون

سعید(سبزه و داس) گفت...

- " اعدام شان کردند "
خروش ِ دخترک برخاست
لبش لرزید
دو چشم ِ خسته اش از اشک پر شد
گریه را سر داد ...
و من با کوششی پر درد اشکم را نهان کردم
- چرا اعدامشان کردند ؟
می پرسد ز من با چشم ِ اشک آلود
چرا اعدام شان کردند ؟
- عزیزم دخترم !
آنجا ، شگفت انگیز دنیایی ست : دروغ و دشمتی فرمانروایی می کند آنجا
.....

[گل]

غیرخودی ها گفت...

سلام به دوست همرزم عزیزم
برای دوستتون خیلی متآسفم .
خیلی ها بازداشت شدن که سرنوشتشون جای نگرانی داره .
امیدوارم هرچه زودتر دوست شما و همه ی زندانی های سیاسی آزادب بشن و برگردن به آشیونه ی گرم خانواده .
وبلاگ قبلی من فیلترشد . لینک جدیدم رو براتون میذارم تا اصلا ح کنین .
شاد باشین و به امید پیروزی حق بر باطل .

سعید(سبزه و داس) گفت...

درود
شرمنده باز هم فیلتر شدم اما محکم و استوار ایستاده ام در کنار شما عزیزان مبارز و وطن پرست ، لطفاً لینکم رو اصلاح کنید
ممنونم

سعید(سبزه و داس) گفت...

درود
با شعری زیبا از احمد شاملو شاعر بزرگ آزادی به روزم

تو را چه سود
فخر به فلک بَر
فروختن
هنگامی که
هر غبارِ راهِ لعنت‌شده نفرینَت می‌کند؟



تو را چه سود از باغ و درخت
که با یاس‌ها
به داس سخن گفته‌ای...

سعید(سبزه و داس) گفت...

دوست و همرزمم
برای سومین بار فیلتر شدم
لینکمو اصلاح کن لطفاhttp://sodas4.blogsky.com/

ناشناس گفت...

مادر جنده ریاکار با نام بردن از دیگران مادر به خطای حقیری مثل تو کوسپرست از حرومزادگیش کاسته نمیشه لمپن زنا زاده

MAZI گفت...

هه کوسپرست و لمپن زنا زاده رو خوب اومدی

ناشناس گفت...

کونی یادته کون مدادی بهم بعد میرفتم سراغ مادرت جوووووووووووووووووووووون چه کسه ردیفی داشت